De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense RB329N4ACE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

f***************@k********* 24-02-2024
Geschreven voor: Hisense RB329N4ACE

een prachtig apparaat in mijn nieuwe keuken priema geschikt voor de vehuur van mijn huis.

Pluspunten

• goede maat

webcare-7 26-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review over deze mooie koel- vriescombinatie.

Kroon Schagen 11-02-2024

Garantie 5 jaar bij registratie binnen 30 dagen.

Geschreven voor: Hisense RB329N4ACE

In eerste instantie hebben wij bij Beerepoot in Schagen dezen koel-vriescombinatie gekocht. Wij hebben deze altijd in de garage staan als een extra koel-vrieskast. Het is wel de enigste vriezer die wij hennen. Het koelgedeelte gebruiken we als extra voor de opslag van voornamelijk drank. Wij werden door Beerepoot getipt dat er in hun opslag een iets beschadigde koel-vriescombinatie. Een klein deukje aan de deur. Is voor ons geen probleem omdat de werking en deur in de garage staat. We kregen hiervoor enige korting op deze koel-vriescombinatie. Dat viel mee.

Pluspunten

• garantie 5 jaar zie bijbehorende documenten.

webcare-7 12-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.
Leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met de koel- vriescombinatie!
Een klein deukje maakt in de garage niet zo veel uit en hiermee is er een win-winsituatie gecreëerd, super!

p****@h********** 20-01-2024

Een mooie slanke koel/vrieskast

Geschreven voor: Hisense RB329N4ACE

Een keurig strakke mooie koel/vrieskast zonder poespas met een duidelijke indeling. Hoogte van bovenste legger in het koelgedeelte kan in hoogte verplaatst worden. In de vriezer 3 lades waarvan de onderste een wat diepere is. De koelkast is degelijk verpakt en werd keurig afgeleverd door Expert.
Het geluid wat de koelkast maakt is meer dan acceptabel en is zeker niet meer dan ik van andere koelkasten ken en hoor, als ik bij anderen ben. Daarbij het in bedrijf stellen van de koelkast is bijzonder eenvoudig.
Kortom ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe koelkast die mijn oude koelkast na 22 jaar trouwe dienst heeft vervangen.

Pluspunten

• no nonsens
  • no nonsens
  • mooi slank en strak
  • mooi slank en strak

Minpunten

• geen
  • geen

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn dat de levering van de koelkast goed is verlopen. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de inhoud van de koelkast en ook fijn dat geluid wat hij maakt acceptabel is!
We willen je bedanken voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer en wensen je nog veel koelplezier!

r******@l****** 27-10-2023
Geschreven voor: Hisense RB329N4ACE

Goede kwaliteit en zeer stil en zuinig in gebruik .en niet duur . Mooie smalle koelkast past mooi naast de keuken

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat goed om te lezen dat de kwaliteit van de koelkast en het verbruik goed bevalt. Fijn ook dat het design bij de keuken past.
We wensen je nog veel koelplezier!

j**********@g******** 26-10-2023
  • Product gekregen

Goede koelvriescombinatie

Geschreven voor: Hisense RB329N4ACE

Erg platicachtig van binnen maar doet zijn werk prima. Niet duur voor wat je krijgt

Pluspunten

• Strak design
  • Ruim koelgedeelte
  • Makkelijk te bedienen
  • No frost
  • Vakantie-stand

Minpunten

• Interieur erg plasticachtig

Beste heer / mevrouw,

Fijn om te lezen dat de koelkast doet wat hij moet doen en dat de bediening simpel is.

We willen je bedankt voor het schrijven van deze review en wensen je nog veel plezier van je aankoop!

g**e@o**k.com 11-10-2023

perfect product

Geschreven voor: Hisense RB329N4ACE

net een dag in huis en nu al heel erg blij mee. een plaatje voor het oog in de keuken mooi afgewerkt en koelt perfect. KOPEN!

Pluspunten

• mooie afwerking en koelt heel goed
  • voor een redelijke prijs

Minpunten

• nog niet gevonden

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat goed om te lezen dat je na 1 dag al zo blij bent met de koelkast! Fijn dat het design zo goed bevalt en dat hij ook perfect functioneert.
We wensen je nog veel koelplezier!

Kim'

a*********@g******** 25-07-2023
  • Product gekregen

vlotte service

Geschreven voor: Hisense RB329N4ACE

De Hisense is ter vervanging van een andere koelkast die binnen de garantie periode kapot ging en aangezien wij een beperkte ruimte hebben en er weinig koel vries combinaties zijn met een breedte van 55cm werd ons deze door Etna aangeboden ter vervanging .
Hij ziet er goed uit is netjes afgewerkt , prestaties op papier zien er goed uit .
dit met een snelle oplossing van het defect , en vlotte bezorging maakt dat wij vinden de juiste keus te hebben gemaakt.

Pluspunten

• klantgerichte service
  • nette levering

Officiele reactie van Atag 26-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Wat fijn dat jij zo tevreden bent met deze nieuwe koel- vriescombinatie. Het is natuurlijk altijd balen wanneer een aankoop binnen de garantie defect raakt, het doet ons goed dat jij in ieder geval snel en goed geholpen bent door onze serviceafdeling. Tevreden klanten, daar doen wij het voor!